درباره وبلاگ


به وبلاگ رسمی همه چیز خوش آمدید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 63822
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


Alternative content



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

جاوا اسكریپت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چت روم
همه چیز
به وبلاگ رسمی همه چیز خوش امددید

ترابيان: او روي نيمكت تيم اميد نمي‌نشيند

 

رييس کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: با دريافت پيش قرارداد دستياران کارلوس کوئيروش اين مربي پرتغالي آمادگي خود را براي عقد قرارداد با فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرد تا پس از اعمال نکات بيشتر مدنظر ما در قرارداد بتوانيم تا پايان اين هفته موضوع را خاتمه دهيم.

 

 

  عباس ترابيان درباره آخرين وضعيت قرارداد کارلوس کوئيروش و دستيارانش با فدراسيون فوتبال ايران اظهار کرد: صبح امروز (يکشنبه) پيش قرارداد هر سه مربي دستيار کارلوس کوئيروش براي من آمده است و خوشبختانه هر دو نکته‌اي که ما تاکيد داشتيم در قرارداد آنها لحاظ شود، انجام شده است. ممکن است همين موافقت آنها باعث شود تا اين دو نکته در قرارداد کارلوس کوئيروش هم لحاظ شود. با وکيل اين مربي مذاکرات بيشتر را انجام خواهيم داد، به اميد آنکه نکات مد نظر ما در قرارداد او درنظر گرفته شود.

وي درباره تشريح مشخصات دستياران کوئيروش گفت: آنتونيو سيموئز پرتغالي دستيار اول اين مربي است. او سالها در کنار کوئيروش کارکرده و بازيکن اسبق تيم بنفيکا هم بوده است. او همراه با اوزبيو در تهران بازي کرده است که تمام قديمي‌هاي ما او را مي‌شناسند. او ضمن آنکه کمک مربي خوبي است در کار مربيگري تيمهاي پايه تخصص داشته و سرمربي تيم زير 20 سال پرتغال هم بوده است. او در تيم مربيگري کوئيروش نقش عمده‌اي را ايفا مي‌کند.

ترابيان گفت: دن گاسپار ديگر دستيار کرش يک مربي پرتغالي است که تخصص او در کار مربيگري دروازه‌بان‌هاست. او 30 سال است مربيگري مي‌کند و سالها در کنار کوئيروش کار کرده است. او سابقه همکاري با فيليپ اسکولاري و خوزه آنتونيو کاماچو را هم دارد. اين مربي در منچستريونايتد، رئال مادريد و تيم ملي پرتغال با مربيان بزرگ کار کرده است و حتي سرمربي برخي تيمهاي مختلف هم بوده است. دن گاسپار هم يک کمک مربي بسيار خوب و هم از مربيان برجسته دروازه‌باني است و برخي ازبهترين دروازه‌بانهاي دنيا را تعليم داده است. يکي از کارهاي خوب او در مربيگري اخيرش آموزش و پرورش دروازه‌بان تيم ملي پرتغال بوده که در جام جهاني 2010 به عنوان سومين دروازه‌بان برتر دنيا شناخته شد.

وي افزود: اين دروازه‌بان در جام جهاني تنها يک گل خورد و آن هم در مرحله پلي آف در بازي مقابل اسپانيا بود. او يک معلم آکادميک است و در کار آموزش يد طولايي دارد. ممکن است وي به تيم ملي المپيک و بزرگسال ما به طور همزمان کمک کند.

رييس کميته روابط بين‌الملل فدراسيون با ارائه مشخصات ميک مک درموت سومين دستيار کوئيروش به   گفت: مک ‌درموت يک مربي اسکاتلندي است و ازمربيان بدنسازي خوب و شناخته شده دنياست. فکر مي‌کنم همه مربيان بزرگ او را مي‌شناسند و قرار است در کنار کوئيروش فعاليت کنند. خوشحالم که نکات مدنظر ما در پيش قرارداد او لحاظ شده است و اکنون پس از بررسي يکسري نکات، اين پيش قرارداد را برايشان مي‌فرستيم.

ترابيان که از بيان نکات مدنظر فدراسيون در قرارداد کادر فني کوئيروش پرهيزکرد درباره توافق با آنها گفت: تمام امور مربوط به مربيگري تيمهاي پايه و بزرگسالان ما به کادر فني کوئيروش محول مي‌شود. ارسال اين پيش قراردادها و مذاکراتي که ما داشتيم نشان مي‌دهد که کوئيروش ديگر مشکلي براي عقد قرارداد با فدراسيون فوتبال ايران را ندارد و اين ما هستيم که مي‌خواهيم نکات مدنظرمان درقرارداد با آنها لحاظ شود.

وي درپاسخ به اين سوال که آيا کوئيروش براي تيمهاي اميد و جوانان ما سرمربي پرتغالي مي‌آورد يا با به کار‌گيري مربيان ايراني بر فعاليتشان نظارت خواهد داشت گفت: در دورنماي همکاري ما با کادرفني کوئيروش اين است که مربيان توانمند و مستعد ايراني آموزش‌هاي لازم را از اين کادر فني ياد بگيرد و درسالهاي آينده هدايت تيمهاي ملي کشورمان را برعهده داشته باشد. اما ابتدا به ساکن، کوئيروش درباره وضعيت مربيگري تيمهاي اميد و جوانان تصميم مي‌گيرد. بحث حضور پسيرو که کاملا تکذيب شده است و فکر مي‌کنم او ازدستيارانش براي هدايت تيم اميد و جوانان بهره ببرد. البته بعيد مي‌دانم کوئيروش روي نيمکت تيم اميد بنشيند.

ترابيان با بيان اينکه توافقات مالي براي عقد قرارداد کوئيروش با دستيارانش به طور کامل انجام شده است گفت: ما هيچ مشکلي درباره توافقات مالي نداريم؛ ضمن اينکه تمام ارقام منتشرشده در رسانه‌ها را تنها گمانه زني دانسته و تکذيب مي‌کنيم. هيچ صحبتي درباره توافق مالي با کوئيروش و دستيارانش نخواهيم کرد. تنها مي‌توانيم بگوييم هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد.

وي درباره مسئله اسکان کوئيروش و دستيارانش در ايران گفت: آن چيزي که در مذاکره‌ها و خواسته‌هاي ما وجود دارد اين است که کادر فني اين مربي بزرگ هدايت تيمهاي ملي فوتبال ما را برعهده داشته باشد. اين يک کار بسيار بزرگ است و آنها نيز به درک اين موضوع رسيده‌اند. برخي از دستيارانش اذعان داشتند که کوئيروش مربي فوق العاده سخت گيري است و مي‌خواهد تمام نکات مدنظرش درساخته شدن بازيکنان و تيم اعمال شود. الکس فرگوسن بارها درباره کوئيروش گفته است که او با قدرت رواني که دارد فعل خواستن را به طور کامل براي بازيکنان صرف کرده و آنها را به سمت موفقيت سوق مي‌دهد. اين مربيان قرار است با خانواده‌هايشان در تهران اسکان داشته باشند و يک کار اساسي انجام دهند.

ترابيان گفت:‌ پيش از سفر کوئيروش به تهران نکات منفي زيادي در ذهنش حک کرده بودند. من به او گفتم ما کاري به عقد قرارداد با شما نداريم. فقط مي‌خواهم يکي دو روز به تهران بياييد و مهمان ما باشيد و از نزديک شهر و کشورمان را ببينيد. او هم آمد و مثل يک شهروند در تهران گشت. قبلا هم گفته‌ام که وي را به بازاري برديم. او در مرکز خريد گلستان شهرک غرب هم چرخي زد و کاملا متوجه شد که شرايط زندگي در ايران چگونه است.

وي از نظارت کوئيروش بر تيم ملي نوجوانان با سرمربيگري علي دوستي مهر خبر داد و گفت: ما درتوافق با او روي برنامه ريزي بلندمدت و آموزش دنباله دار براي مربيان خيلي تاکيد کرده بود. پيش بيني مي‌کنم تا پايان اين هفته تمام مسايل مربوط به اين موضوع حل شود. کوئيروش نظارت بر کار تيم ملي نوجوانان را برعهده دارد. قطعا مربيان اين تيم هم از دانش و تواناييهاي کوئيروش براي اداره هرچه بهتر تيم نوجوانان خواهد برد



اسامي بازيكنان دعوت شده به تيم ملي فوتسال براي ديدار با برزيل

 

18 بازيکني که در بازي با برزيل، تيم ملي فوتسال ايران را همراهي خواهند کرد، معرفي شدند.

 

 

  تيم ملي فوتسال ايران روزهاي چهار و هفت اسفند ماه در سالن پيروزي اصفهان رودرروي قهرمان جام‌جهاني 2008 قرار خواهد گرفت.
پيش از اين قرار بود روزهاي چهار و پنج اسفند به اين مسابقه اختصاص داشته باشد و هفت اسفند نيز تيم منتخب باشگاه‌هاي اصفهان رودرروي برزيل قرار بگيرد که بعدا اين تصميم با تغيير مواجه شد.
بر اين اساس تيم منتخب گيتي‌پسند، فولادماهان و فيروزصفه اصفهان پنج اسفند برابر برزيل قرار مي‌گيرد.

18 بازيکني که براي اين مسابقه در فهرست تيم ملي قرار گرفتند نيز به شرح زير است:
1- مصطفي نظري 2- مجتبي نصيرنيا 3- سيدجواد منتظر 4- وحيد شمسايي 5- جواد اصغري‌مقدم 6- علي‌اصغر حسن‌زاده 7- محمد طاهري 8- وحيد قاسمي 9- محمود لطفي 10- محمد کشاورز 11- احمد اسماعيل‌پور 12- مجيد تيک‌دري‌نژاد 13- مسعود دانشور 14- افشين کاظمي 15- مصطفي طيبي 16- محمدرضا زحمتکش 17- شهرام شريف‌زاده 18- قدرت بهادري
اين نفرات بايد ساعت 12 روز 30 بهمن در هتل آسمان خودشان را به کادر فني تيم ملي معرفي کنند



یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : amin sport

 

 

DSL مخفف Digital Subscriber Line ،است كه يك فناوري براي استفاده از خطوط تلفن براي دسترسي سريع (يه خورده سريعتر از اينترنت هاي معمولي) به اينترنت است. اين تكنولوژي مزاياي زيادي دارد كه پرداختن به همه آنها از حوصله اين مقاله خارج است. تنها به دو جنبه پر طرفدار و معروف آن اشاره مي كنيم. با استفاده از تكنولوژي DSL شما مي توانيد، با استفاده از يك خط تلفن، همزمان هم به اينترنت متصل باشيد و هم به تماسهاي تلفني خود به طور مجزا بپردازيد. بدين صورت كه همزمان با اتصال به اينترنت به منزل دوستان و آشنايان زنگ بزنيد و از سايتي كه همزمان از طريق اينترنت مي بينيد آنها را مطلع سازيد، حتي دوست ديگرتان كه همزمان با اين كارها به شما زنگ مي زند را زياد پشت خط منتظر نگذاريد و با او هم صحبت كنيد! اينها شد يك مزيت اين تكنولوژي.
مزيت دوم آن اين است كه سرعت آن !كمي بيشتر! از سرعت اتصال اينترنت هاي معمولي است (حدود 27 تا 147 برابر سرعت اينترنت معمولي كه حداقل آن را 56K فرض كنيم!). سرعت اين فناوري بين 1.5 Mbps تا 8Mbps مي باشد كه تفاوت بين اين دو عدد به ميزان فاصله تا سرويس دهنده اينترنت و اشغال بودن خط تلفن بستگي دارد. حتما مي پرسيد چه طور امكان دارد؟ پس بگذاريد براتون تخصصي تر توضيح دهم. اگر همين خطوط درپيت تلفن تهران خودمون را در نظر بگيريم به طور پيش فرض پهناي باندي معادل 247 كيلو هرتز برخوردار است. يك تماس تلفني صوتي حداكثر حدود 4 كيلو هرتز از اين باند را اشغال مي كند. حال اگر بتوان با فيلتري اين 4 كيلو هرتز كانال صوتي را از بقيه باند جدا كرد، آنوقت ما 243 كيلو هرتز باند آزاد خواهيم داشت، كه مي توان با اين ميزان پهناي باند، با سرعتي حداقل حدود 1536 K به اينترنت متصل شد كه در صورت داشتن فاصله كمتر از 2 كيلومتر با ISP اين سرعت به ميزان 8192 K افزايش مي يابد كه در مقايسه با حداكثر سرعت اينترنت هاي معمولي 56 K اختلافي چشمگير ديده مي شود، تازه امكان آزاد بودن خط تلفن براي برقراي ارتباط تلفني را هم به آن اضافه كنيد. علت اختلاف سرعت خطوط DSL كه ارتباط مستقيم با سرعت اينترنت دارد، تفاوت سيگنالهاي صوتي با اطلاعات است.
در مراكز تلفني دستگاههايي وجود دارد كه براي تقويت كانالهاي صوتي به كار مي روند، ولي اطلاعات (DATA) نمي توانند از آنها عبور كنند. به همين دليل است كه هر چه مراكز سوئيچينگ مخابرات بين شما و ISP شما كمتر باشد، سرعت تبادل اطلاعات نيز بيشتر مي شود، (حالا مي بيني از فردا همه يكي يه متر دستشون دارن خيابون متر مي كنن!) ولي باز با در نظر گرفتن اين كاهش سرعت حداقل سرعت باز بين همان 1536 K تا 8192 K مي باشد كه 27 تا 147 برابر سرعت كنوني اينترنت (در تهران) مي باشد. البته اين رو هم بگم كه هزينه استفاده از اين فناوري در ايران به واسطه استفاده بسيار زيادي كه توسط آن از اينترنت به عمل مي آيد، به طور سرسام آوري بالاست و براي استفاده هاي شخصي به صرفه نيست



چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : amin sport

 

جام حذفی ایران 1389-1390


 

 

  يک هشتم نهايي   يک چهارم نهايي   نیمه نهایی   فینال
                             
  جمعه 28 آبان                  
 
  ملوان 3
  دوشنبه 22 آذر
  فولاد نطنز 0  
  ملوان 5
  یکشنبه 30 آبان
    تراکتورسازی تبریز 4  
  شهرداری تبریز 2
   
  تراکتورسازی تبریز 5  
  ملوان
  شنبه 29 آبان
    استقلال  
  استقلال 1
  دوشنبه 11 بهمن  
   شاهین بوشهر  0  
  استقلال 2
  دوشنبه 22 آذر
    شهرداری ياسوج 0  
  کاوه تهران  0
   
  شهرداری ياسوج 1  
 
  شنبه 29 آبان
   
  استیل آذین 2
  دوشنبه 22 آذر  
  نفت مسجد سلیمان 1  
  استیل آذین 0
  سه شنبه 18 آبان
    فولاد خوزستان 2  
  شهرداری بندرعباس 0
   
  فولاد خوزستان 3  
  فولاد خوزستان
  دوشنبه 22 آذر
     
  راه آهن 0
   
  سپاهان 4  
  سپاهان
  یکشنبه 30 آبان
    پرسپولیس  
  پرسپولیس 2
     
  داماش گیلان 1


چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 21:56 ::  نويسنده : amin sport

 


لیگ برتر (خلیج فارس)  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 ذوب‌آهن 21 12 6 3 29 16 13 42
2 استقلال 21 10 7 4 33 27 6 37
3 سپاهان 20 9 9 2 34 18 16 36
4 تراکتور‌سازي 21 9 8 4 23 14 9 35
5 مس 21 9 7 5 29 21 8 34
6 پرسپوليس 21 10 3 8 27 27 0 33
7 فولاد 21 7 8 6 37 24 13 29
8 صباي‌قم 21 7 8 6 27 22 5 29
9 صنعت نفت 20 9 1 10 23 23 0 28
10 ملوان 21 6 8 7 18 22 4- 26
11 راه‌آهن 21 7 4 10 21 27 6- 25
12 شاهين 21 5 8 8 20 22 2- 23
13 سايپا 21 6 5 10 29 33 4- 23
14 شهرداري تبريز 21 5 8 8 28 37 9- 23
15 پاس 21 4 9 8 18 26 8- 21
16 پيكان 21 6 3 12 24 35 11- 21
17 نفت تهران 21 3 11 7 18 25 7- 20
18 استيل‌آذين 21 4 7 10 19 38 19- 19

 



چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : amin sport

 

فرناندو تورس: روزي به اتلتيكو مادريد برمي گردم 

 

مهاجم جديد چلسي اعلام کرد دوست دارد دوران فوتبالش را در تيم دوران نوجواني اش، اتلتيکو مادريد، به پايان ببرد.

 اين مهاجم 27 ساله در آستانه ديدار امشب تيم ملي اسپانيا با تيم ملي کلمبيا با خبرنگاران صحبت کرد و تاييد کرد قصد دارد پس از اتمام قرارداد پنج ساله اش با آبي هاي لندن، به اتلتيکو مادريد برگردد.

 " هنوز زمان زيادي باقي مانده  اما اين چيزي است که هميشه به آن فکر مي کنم. من با ميگل آنخل خيل مارين، نايب رئيس باشگاه اتلتيکو صحبت کردم و مي دانم تا زماني که او در اين باشگاه است، درهاي باشگاه به روي من باز است.

 من به اتلتيکو بسيار مديونم. اتلتيکو هميشه تيم من خواهد بود. من هميشه رابطه نزديکي با خانواده خيل داشته ام."

 تورس در تابستان 2007 با انتقالي 30 ميليون يورويي از اتلتيکو به ليورپول پيوست و هفته گذشته در آخرين ساعات بازار نقل و انتقالات ژانويه با قراردادي 58 ميليون يورويي راهي چلسي شد تا عنوان گران ترين بازيکن اسپانيايي تاريخ را از آن خود کند



چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, :: 21:49 ::  نويسنده : amin sport

ایران  1 -0  روسیه

این بازی با حضور بازیکنان مطرح روسی  هم چون:اندری ارشاوین.رومن پاولیو چنکو.اکینفیف و... برگزار شد.

      Roman Pavlyuchenko
84 ' M.R. Khalatbari    
89 ' M.R. Khalatbari 1 : 0  
90 ' M.R. Khalatbari



سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : amin sport

بازی های روز7فوریه در

 

NBA

 

7:00

pm et

 

1st Atlantic

38

12

7-3

23-4

15-8

4th Southeast

21

29

5-5

12-13

9-16

 

8:00

pm et

 

1st Pacific

35

16

5-5

19-8

16-8

4th Southwest

27

25

8-2

16-7

11-18

5th Northwest

11

39

1-9

9-16

2-23

3rd Southwest

32

20

6-4

20-6

12-14

 

8:00

pm et

MIN

NOH

 

 

8:30

pm et

 

5th Central

8

43

0-10

5-17

3-26

2nd Southwest

35

15

9-1

19-8

16-7

 

10:30

pm et

 

2nd Pacific

23

25

6-4

14-11

9-14

3rd Pacific

22

27

6-4

16-10

6-17

 

10:00

pm et

 

3rd Northwest

30

22

3-7

17-10

13-12

5th Pacific

12

35

3-7

7-19

5-16

 

10:00

pm et

 

1st Central

34

15

8-2

23-4

11-11

4th Northwest

27

24

6-4

17-7

10-17

 

9:00

pm et

 

5th Southwest

24

28

5-5

14-10

10-18

2nd Northwest

30

21

6-4

21-6

9-15

 

منبع:nba.com

 

HOU

DEN

 

 

 

CHI

POR

 

 

 

UTA

SAC

 

 

 

PHX

GSW

 

 

 

CLE

DAL

 

 

 

LAL

MEM

 

 

 

BOS

CHA

 

 



شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 22:3 ::  نويسنده : amin sport

شما میتوانید وبلاگ مشترک دو وبلاگamin1.loxblog و  wwe-jarahi.loxblog

ازعصر روز17/11در وبلاگ:www.wwe-sport.loxblog.com

ببینید.این وبلاگ را که توسط نوسندگان این دو وبلاگ نوشته شده از دست ندهید.

تذکر:لطفا از عصر روز 17/11 به بعد به وبلاگ مراجعه کنید چرا که هنوز هیچ مطلبی در این سایت وجود ندارد.

ادرس وبلاگ مشترک:

www.wwe-sport.loxblog.com

با تشکر.امین مدیر وبلاگ 



جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : amin sport


 


 



 

  • مسابقه احتمالی برای الیمینیشن چمبر


اعلام شده که احتمالا کمپانی در الیمینیشن چمبر مسابقه ای بین آلبرتو دل ریو و کوفی کینگستون در نظر گرفته است.البته هنوز در حد شایعه است.
 

  • حذف دو نام از لیست راستر اسمکدان


جویی مرکوری و پائول برر از لیست راستر اسمکدان حذف شدند.علت اینکار،فعالیت مرکوری در fcw و خارج شدن برر از استوری کین و ادج اعلام شده.

 

  • سایت ها پخش غیرمجاز پی پی وی ها بسته میشوند


کمپانی با همکاری پلیس 10 سایت پخش زنده پی پی وی ها و مسابقات هفتگی به صورت غیرمجاز را بست.البته این سایتها قبلا هم بسته شده بودند اما با نام و دامینی جدید به کارشان ادامه میدادند.

 

  • مسابقات اضافه شده به اگینست ال آدز


 

بعد از ایمپکت این هفته سه مسابقه جدید به پی پی وی پیشرو تی ان ای اضافه شد:
 

The Pope vs. Samoa Joe

Brother Ray vs. Brother Devon in a Street Fight Match

Mickie James vs. Madison Rayne for the Knockouts Title in a Last Knockout Standing match
 


بدون منبع



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایران و آدرس amin1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.